Otsustasin, et peale pikka pausi Retseptireedetes on móistlik alustada millegi lihtsaga. Ja mul on parasjagu smuuti-vaimustus - proovin ja katsetan, et mis koos hea maitseb ja kasulik on. Seega, siin on kolm praeguse hetke lemmikut!
I decided, that after a long pause in Recipe-Fridays (Retseptireede), it's reasonable to start with something easy. And I have a THING with smoothies at the moment - I am trying out new recipes and testing what's good and what is good for me and so on. So, here are my three current favourites!
Esiteks siis Banaani-mango ja kuivatatud ploomi jook.
Kóike blendrisse tápselt tunde járgi.
Vóib lisada náiteks sojapiima natuke. Vói mett.
First up is Banana-mango-prune drink.
Go after your taste-buds and add as much or as little you'd like.
You could also add a bit of soymilk. Or honey.
Teiseks hommikune árataja/vitamiinipomm.
Pressi úhe apelsini ja úhe greibi mahl. Lisa mangot/ananassi.
Blenderda.
Second one is good for waking up/a real vitaminbomb.
Juice one orange and one grapefruit. Add mango/pineapple.
Blend.
Ja lópuks peedi-banaani jook.
Mina lisasin úhele váiksemale peedile ja banaanile ka natuke sojapiima.
And finally beetroot-banana drink.
I added a bit of soymilk to a small beetroot and a banana.




Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar