Mul on uus lemmikbánd. The Hot Sprockets Dublinist.
Meil ónnestus neid eelmisel nádalavahetusel lives náha ja ma olen veel rohkem vaimustuses!
Nad on nii stiilsed, nende muusika ilus ja aus ning nendega jutustamine oli absoluutselt tóeline róóm!
Tundsin end vahepeal kúll kui tóeline ultimate fangirl, aga mis siis.
Vaadake ise, kui coolid nad on! Ja kui tahate, siis toetage nende Fund It kampaaniat ka! Seda náeb SIIN.
So, I have a new favorite band. The Hot Sprockets from Dublin.
We were lucky to see them live last weekend and I'm even more fond of them after that!
They are stylish, their music is beautiful and honest and chatting to them was pure joy!
I did feel like an ultimate fangirl, but so what.
Check out how awesome they are! (and support their Fund It Campaign!)
Ja kui áge video!
amazingly cool video!
Me being the new Hot Sprocket. Delighted!

Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar